First Day - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eric May - WaarBenJij.nu First Day - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Eric May - WaarBenJij.nu

First Day

Door: Eric May

Blijf op de hoogte en volg Eric

14 Juni 2012 | Suriname, Paramaribo

Wat een reis! Moe van het niet slapen in het vliegtuig maar achteraf viel de reis van Amsterdam naar Paramaribo toch wel mee. Goeie service van KLM aan boord en paar leuke films gezien. Zo ben ik uiteindelijk de reis doorgekomen. En dan de landing.. Over een woud van bossen gevlogen en eindelijk na negen uur geland om 16.00 uur plaatselijke tijd. Door de paspoortcontrole was ook een aparte ervaring met wat, norse mensen van de immigration. Tijd is geld maar niet in Suriname want vervolgens wachten op de koffers duurde ongeveer een uur. Uiteindelijk met de transfer van het hotel richting de hoofdstad. Zanderij ( de luchthaven) ligt op ongeveer een uur van Paramaribo. De reis naar het hotel was leuk want ma kon me exact vertellen waar we waren. Hoe de diverse wijken heten etc.
Bij aankomsten het hotel de slechtste ervaring die je kan bedenken. Mijn telefoon gerold. De security zit momenteel de beelden te bekijken maar heb me voorgenomen mijn vakantie daar niet door te laten verpesten. Er zijn ergere dingen. Dus we zijn opgefrist en gaan naar het centrum om wat te eten. En te drinken. Morgen een beter eindverhaal hoop ik te melden. Buiten het feit dat mijn telefoon gejat is ben ik echt opgetogen want ben in Suriname na 37 jaar!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Back to my roots

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2012

Tenth ( Last ) Day

22 Juni 2012

Ninth Day

21 Juni 2012

Eighth Day

20 Juni 2012

Seventh Day

19 Juni 2012

Sixth Day
Eric

Actief sinds 11 Juni 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 8464

Voorgaande reizen:

14 Juni 2012 - 23 Juni 2012

Back to my roots

Landen bezocht: